Tilburgse Watersportvereniging - INTAKE-COMMISSIE
Bedrijfsnaam - Boodschap

Intake-Commissie:
Intake-Commissie meester: Frans Brocken tel.: 06-22496482 intake-commissie + inschrijfformulier@gmail.com

Wilt u lid worden?
Wilt u lid worden? Dan meldt u zich aan d.m.v. een inschrijf-formulier, u kunt het formulier hieronder downloaden en invullen, opsturen naar:
Secretaris TWV
Albionstraat 45
5047SJ TILBURG
Aanvraagformulier lidmaatschap:   Toets hiernaast op "Aanvraagformulier lidmaatschap"

De secretaris verwerkt dit inschrijfformulier en zorgt dat het terecht komt bij de Intake-Commissie. Er volgt door de Intake-Commissie een intakegesprek (iedere 3e dinsdag van de maand of op afspraak) waarin informatie van het nieuwe lid wordt gevraagd en waarin het Werfreglement en Havenreglement en ook de statuten worden uitgelegd en overhandigd. Wilt u meer weten over de tarieven die door de vereniging worden gehanteerd, neemt u dan even contact op met Frans Brocken of een bestuurslid. ( zie hfdst.  BESTUUR )

Vervolgens wordt o.a. besproken:
Dat voor het op de wal staan een eigen bok nodig is en dat wij tijdens stalling op de wal een zeil onder het schip aanbevelen.
Dat bij de TWV een werkverplichting geldt, om samen de kosten laag te  houden.
Dat we met het lid in de loop van het ‘proefjaar’ contact zullen  onderhouden over de wederzijdse ervaringen.
Dat het zich niet houden aan de regels tot gevolg kan hebben dat hij/zij geen definitief lid kan worden.

Website Builder
mogelijk gemaakt