Haventelefoon 06-38350760 - OPEN DAG 23-04-2011
Tilburgse Watersportvereniging - Tilburgse Watersportvereniging

Foto's "Open dag" zaterdag 23 april 2011 onderaan deze pagina downloaden.

Zuiderkruisweg 11 – 5015 TB Tilburg

De TWV dankt voor hun medewerking: Modelbouw schepen vereniging “Titanic” - Duikclub Tilburg - Kanovereniging Tilburg - Rijkswaterstaat - Brandweer Tilburg - Nederlandse Rode Kruis - Rondvaartboot St. Tilburg te Water - Springkussen en clown (Jef) voor de kids - Watersportverbond - LISSO - NOC - NSF - Wetsports Divecenters Tilburg - Zeemanskoor "de Leijezangers" - Touwsplitsen en knopen (Jo Herrijgers) - Renoveren en bouwen schepen (Willem van de Ven en Ger Kleijn) - Paling roken (Will Kollenburg) - Verse vis bakken (Huub Prince)

MUZIEK:
Gerard, Pieter en Roeland.
The Sensations, Henk en Theo.
 Disco Jo

Bar: Jo van Rijzewijk en Ad de Kok.

Alle TWV-ers en vrijwilligers die zich
grandioos ingezet hebben
 om ons 25 jarig jubileumfeest
een groot succes te maken.

Met dank aan alle sponsors: Jolingi Scooters Tilburg,  Smits stofferingen Waalwijk,  Eetcafe “bij Dorus” Tilburg, De bandenhal Tilburg,  Frank van de Wijgert partijhandel Tilburg, Ad van Geloven Snacks Tilburg,  Tuerling fotografie Tilburg, Sportraad Tilburg, Van Dijk verhuur Moergestel,  Gemeente Tilburg,  Vugts Risk Management Moergestel, Het Nederlandse Rode Kruis,  Just Joy Muziek Tilburg,  Stichting Tilburg te Water rondvaarten Tilburg en Rijkswaterstaat Tilburg.

De feestcommissie.
Arno van Kempen, Marian van Oirschot, Dave Kennedy, Irena Martinu, Henk Knip en Ad van de Louw.

Foto's "Open Dag" TWV 23 april 2011

Website Builder